Zapoznaj się z Regulaminem rekrutacji i uczestnictwa w projekcie oraz wypełnij FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DO PROJEKTU

Rekrutacja:
Maria Wereszko, e-mail: maria.wereszko@igsfoundation.org, tel. 668 629 527
Martyna Ziemniewicz, e-mail: rekrutacja@indoro.org, tel. 519 868 057
REGULAMIN REKRUTACJI I UCZESTNICTWA W PROJEKCIE pn. „inSGHtful Leaders: Managerowie Przyszłości”
Projekt realizowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
Numer wersji regulaminu: 1.1
Słownik pojęć:
FERS – Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.
Projekt – projekt realizowany na podstawie umowy o dofinansowanie nr FERS.01.05-IP.08-0569/23-00 pt.: „inSGHtful Leaders: Managerowie Przyszłości” realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Instytucja Pośrednicząca – podmiot, o którym mowa w art. 2 pkt 10 ustawy wdrożeniowej, który na mocy porozumienia zawartego z Instytucją Zarządzającą realizuje zadania w ramach FERS; jest to Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (dalej: NCBR) z siedzibą w Warszawie, ul. Chmielna 69, 00-081 Warszawa.
Beneficjent (Lider) – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie (dalej: SGH), al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa.
Partnerzy Projektu:
- Partner nr 1. HRP GRANTS Sp. z o.o., ul. Jana Kilińskiego 185, 90-348 Łódź (dalej: HRP)
- Partner nr 2. Fundacja Wspierania Innowacji i Stabilnego Wzrostu Gospodarczego IGS Foundation, Al. Wilanowska 115/50, 02-765 Warszawa (dalej: Fundacja IGS)
- Partner nr 3. Związek Pracodawców Firm Innowacyjnych, doradczych i rozwojowych „INDORO”, ul. Pańska 98/60, 00-837 Warszawa (dalej: INDORO)
Organizatorzy wsparcia: Lider i Partnerzy
Grupa docelowa – 672 osoby (272 Kobiety, 400 Mężczyzn) w wieku 18-64 lata (Kryterium dostępu nr 2), które chcą nabyć jedną z siedmiu kompetencji z zakresu: menadżera cyfryzacji w przedsiębiorstwach, menadżera innowacji w przedsiębiorstwach, menadżera GOZ w przedsiębiorstwach, menadżera różnorodności w przedsiębiorstwach, właściciela procesu biznesowego (Business Process Owner), menadżera kontroli zarządczej (poziom podstawowy) oraz praktyk P3.express.
Kandydatka/Kandydat – osoba fizyczna, w wieku 18-64 lata, która ubiega się o zakwalifikowanie do udziału w projekcie w celu nabycia jednej z siedmiu kompetencji z zakresu: menadżera cyfryzacji w przedsiębiorstwach, menadżera innowacji w przedsiębiorstwach, menadżera GOZ w przedsiębiorstwach, menadżera różnorodności w przedsiębiorstwach, właściciela procesu biznesowego (Business Process Owner), menadżera kontroli zarządczej (poziom podstawowy) oraz praktyk P3. express (dalej: wsparcie w ramach Projektu)
Uczestniczka/Uczestnik (dalej: UP) – osoba fizyczna, w wieku 18-64 lata, bezpośrednio korzystająca z udzielanego wsparcia w ramach Projektu.
Kompetencja – wyodrębniony zestaw efektów uczenia się / kształcenia, które zostały sprawdzone w procesie walidacji w sposób zgodny z wymaganiami ustalonymi dla danej kompetencji, odnoszącymi się w szczególności do składających się na nią efektów uczenia się (zgodnie z dokumentem: Załącznik 2 Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS+”, stanowiącym załącznik do „Wytycznych dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027”).
Strona internetowa Projektu - https://insghtful-leaders.sgh.waw.pl
Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin w wersji 1.1.
Biuro Projektu:
SGH, ul. Batorego 8, pok. 2.21, 02-591 Warszawa
Biura Partnerów Projektu:
- HRP, ul. Jana Kilińskiego 185, 90-348 Łódź
- Fundacja IGS, Al. Wilanowska 115/50, 02-765 Warszawa
- INDORO, ul. Pańska 98/60, 00-837 Warszawa
§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa warunki rekrutacji oraz uczestnictwa we wsparciu udzielanym w ramach Projektu.
- Projekt realizowany jest w okresie od 1 października 2024 r. do 30 września 2027 r.
- Celem realizacji Projektu jest wzmocnienie potencjału Beneficjenta, umożliwiającego mu realizację idei uczenia się przez całe życie poprzez rozwój ofert szkoleń dla minimum 672 Uczestniczek/Uczestników Projektu (w tym 272 Kobiet, 400 Mężczyzn), dopasowanych do oczekiwań pracodawców, oraz kształcenie kadr na potrzeby zielonej i cyfrowej gospodarki.
- Wsparcie dla UP ramach Projektu obejmuje łącznie:
- szkolenie online (8 godz./grupa),
- doradztwo indywidualne online (3 godz./UP),
- warsztat stacjonarny (8 godz./grupa) w Warszawie, w siedzibie SGH,
- doradztwo indywidualne online (3 godz./UP),
- walidację kompetencji UP
i realizowane będzie w ramach następujących ścieżek kompetencyjnych:
- menadżer cyfryzacji w przedsiębiorstwach
- menadżer innowacji w przedsiębiorstwach
- menadżer GOZ w przedsiębiorstwach
- menadżer różnorodności w przedsiębiorstwach
- właściciel procesu biznesowego (Business Process Owner)
- menadżer kontroli zarządczej (poziom podstawowy)
- praktyk P3.express
Szczegółowy zakres wsparcia na poszczególnych ścieżkach kompetencyjnych znajduje się na stronie internetowej projektu: https://insghtful-leaders.sgh.waw.pl/rekrutacja
§ 2 Warunki uczestnictwa w projekcie
- Udział w Projekcie dla Uczestniczek/Uczestników Projektu jest bezpłatny.
- Do Projektu zostanie zakwalifikowanych łącznie minimum 672 osoby.
- Udział w Projekcie mogą brać osoby dorosłe, które w momencie przystąpienia do Projektu osiągnęły wiek 18-64 lata (grupa docelowa), niezależnie od płci, które z własnej inicjatywy zainteresowane są rozwojem kompetencji, aby lepiej dostosować je do potrzeb i oczekiwań pracodawców oraz rynku pracy, i które chcą nabyć jedną z kompetencji wskazanych w §1 ust. 4.
- Nabór do udziału w Projekcie jest otwarty dla wszystkich zainteresowanych, spełniających kryteria grupy docelowej opisane w ust. 3 niniejszego paragrafu, z zastrzeżeniem wyników analizy potrzeb szkoleniowych, o której mowa w § 3.
- Uczestniczka/Uczestnik Projektu będzie brała/-ł udział w określonych formach wsparcia na podstawie wyniku przeprowadzonej analizy potrzeb szkoleniowych, realizowanej na etapie aktywnej rekrutacji. Wstępny harmonogram udziału w formach wsparcia zostanie przedstawiony po zakończeniu rekrutacji. Terminy indywidualnego doradztwa oraz walidacji kompetencji będą ustalane bezpośrednio pomiędzy Uczestniczką/Uczestnikiem a danym Organizatorem wsparcia.
- Uczestniczka/Uczestnik może skorzystać maksymalnie z jednej wybranej ścieżki kompetencyjnej wskazanej w §1 ust. 4.
- Wsparcie realizowane będzie w formie hybrydowej, tj. online oraz stacjonarnie w Warszawie, w siedzibie Beneficjenta (SGH), oraz w formie indywidualnego doradztwa realizowanego online przez Fundację IGS lub INDORO.
- Komunikacja z Uczestnikami Projektu odbywać się będzie za pomocą poczty elektronicznej, telefonicznie oraz poprzez stronę internetową Projektu: https://insghtful-leaders.sgh.waw.pl.
- Organizator wsparcia zastrzega sobie prawo do odwołania zaplanowanych form wsparcia z przyczyn od niego niezależnych lub w przypadku zgłoszenia się niewystarczającej liczby UP, najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem realizacji danego wsparcia. W takim przypadku UP zostanie zaproponowany udział we wsparciu w innym terminie.
- W przypadku odwołania form wsparcia z winy Organizatora wsparcia, Organizator wsparcia niezwłocznie poinformuje o tym fakcie każdego z UP przesyłając informację na jego adres e-mail lub/i wiadomością SMS (dane UP podane w Formularzu zgłoszeniowym).
§ 3 Rekrutacja
- Rekrutacja i forma wsparcia realizowane będą zgodnie z zasadą niedyskryminacji ze względu na płeć, rasę lub pochodzenie etniczne, narodowość, obywatelstwo, religię (wyznanie) lub światopogląd, niepełnosprawność, wiek, orientację seksualną, przynależność do grup społeczno-zawodowych, sytuację materialną i prawną, wykształcenie, zawód oraz pochodzenie społeczne.
- Rekrutacja w ramach Projektu ma charakter otwarty, z zastrzeżeniem, że jest skierowana wyłącznie do grupy docelowej określonej w §2 ust. 3 niniejszego Regulaminu, i odbywać się będzie z zachowaniem zasady równego dostępu i równego traktowania wszystkich osób zainteresowanych udziałem w Projekcie.
- Kandydatka/Kandydat ubiegająca/-y się o przyjęcie do Projektu oświadcza, że zapoznała/-ł się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.
- Rekrutacja prowadzona będzie w rundach, których terminy ogłoszone będą publicznie na stronie internetowej projektu w okresie realizacji zadania rekrutacyjnego do 31 lipca 2027 r. lub do wyczerpania limitu miejsc. Kandydatka / Kandydat składająca/-y formularz zgłoszeniowy w danej rundzie, przechodzi płynnie do następnej rundy naboru, w przypadku wyczerpania limitu miejsc w pierwotnie składanej rundzie. Rekruterzy będą się kontaktować z Kandydatami / Kandydatkami w trybie ciągłym.
- Dokumenty rekrutacyjne są umieszczone do zapoznania się na stronie internetowej projektu oraz dostępne są w Biurze Projektu i biurach Partnerów Projektu wskazanych w komparycji niniejszego Regulaminu.
- Tematy, zakres merytoryczny oraz terminy realizacji form wsparcia zostaną opublikowane na stronie internetowej Projektu.
- Osoby z niepełnosprawnościami na etapie rekrutacji będą miały możliwość opisania w kwestionariuszu zgłoszeniowym swoich szczególnych potrzeb wynikających z ich niepełnosprawności, które zostaną uwzględnione w toku realizacji Projektu.
- Przed wypełnieniem Formularza Zgłoszeniowego, Kandydatka/Kandydat zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem.
- Postępowanie rekrutacyjne obejmuje następujące etapy:
- Złożenie Formularza Rekrutacyjnego w formie online poprzez dedykowany system informatyczny dostępny na stronie internetowej projektu.
- Ocena formalna – kompletność dokumentów, kwalifikowalność Kandydata (wiek, przynależność do grupy docelowej, poprawność dokumentów).
- Analiza potrzeb szkoleniowych Kandydata/Kandydatki ze wsparciem rekrutera, obejmująca ocenę poziomu wiedzy, umiejętności i doświadczenia oraz określająca optymalną ścieżkę kompetencyjną (lub wskazująca na niedopasowanie do dostępnego wsparcia).
- Kwalifikacja przez rekrutera Kandydata/Kandydatki do udziału w Projekcie na podstawie złożonych dokumentów oraz wyników analizy potrzeb szkoleniowych.
- Podpisanie umowy uczestnictwa w Projekcie.
- Decyzja o zakwalifikowaniu uwzględnia:
spełnienie kryteriów formalnych,
wyniki analizy potrzeb szkoleniowych, w tym ocenę dopasowania poziomu wiedzy, umiejętności i doświadczenia Kandydata/Kandydatki do zakresu wsparcia wybranej ścieżki kompetencyjnej.
- Organizatorzy wsparcia zastrzegają sobie prawo odmowy zakwalifikowania Kandydata/Kandydatki do udziału w Projekcie, jeżeli poziom wiedzy, umiejętności lub doświadczenia Kandydata/Kandydatki są niedopasowane do danego wsparcia. Decyzja podejmowana jest każdorazowo na podstawie informacji uzyskanych w ramach analizy potrzeb szkoleniowych.
- Rekrutacja prowadzona przez Organizatorów wsparcia jest nadzorowana przez Komisję Rekrutacyjną, która zatwierdza ostateczny wybór uczestników. W skład Komisji wchodzą:
Przedstawiciel Beneficjenta (SGH),
Przedstawiciel Partnera Fundacja IGS lub INDORO (w zależności od ścieżki kompetencyjnej).
- O zakwalifikowaniu się do Projektu decydują łącznie spełnione kryteria:
ocena formalna,
wynik analizy potrzeb szkoleniowych,
kolejność zgłoszeń.
- W przypadku przekroczenia liczby zgłoszeń w stosunku do dostępnych miejsc, zostanie utworzona lista rezerwowa; Kandydaci z listy rezerwowej będą kwalifikowani na wolne miejsca w przypadku rezygnacji wcześniej zakwalifikowanych Kandydatów.
- Informacja o wynikach rekrutacji oraz wpisaniu na listę uczestników lub na listę rezerwową zostanie przekazana Kandydatom drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym.
§ 4 Rezygnacja z udziału w projekcie
- Uczestniczka/Uczestnik Projektu ma prawo zrezygnować z udziału w Projekcie:
- nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem wsparcia – bez podania przyczyn,
- z ważnych przyczyn - w każdym czasie.
- Rezygnacja wymaga złożenia pisemnego oświadczenia o rezygnacji wraz z uzasadnieniem na adres e-mail Biura Projektu: inSGHtful@sgh.waw.pl lub w formie pisemnej na adres Beneficjenta (SGH).
- Rezygnacja z udziału w projekcie może utrudnić osiągnięcie wskaźników projektu i spowodować konieczność poniesienia przez Organizatorów wsparcia dodatkowych kosztów.
§ 5 Prawa i obowiązki Uczestników
- Uczestnik ma prawo do:
zgłaszania uwag dotyczących realizacji Projektu do Biura Projektu
otrzymania materiałów szkoleniowych oraz dostępu do materiałów on-line,
otrzymania certyfikatu potwierdzającego uzyskanie kompetencji po spełnieniu wymogów określonych dla wybranej ścieżki kompetencyjnej oraz pozytywnym wyniku walidacji.
- Uczestniczka/Uczestnik zobowiązuje się do:
zapoznania się z treścią i akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu,
obowiązkowego i aktywnego udziału we wszystkich formach wsparcia przewidzianych w wybranej ścieżce kompetencyjnej, tj. w szkoleniu online, doradztwie indywidualnym online, warsztatach stacjonarnych oraz walidacji kompetencji, jako warunku ukończenia Projektu i uzyskania certyfikatu;
potwierdzania swojej obecności na wszystkich formach wsparcia w sposób określony przez Organizatorów wsparcia (listy obecności lub logowanie na platformę online),
uczestniczenia w minimum 80% łącznej liczby godzin przewidzianych dla danej ścieżki kompetencyjnej,
terminowego wypełniania ankiet ewaluacyjnych oraz innych dokumentów związanych z realizacją Projektu,
terminowego przystępowania do zaliczeń oraz walidacji kompetencji przewidzianych w ramach realizowanej ścieżki,
niezwłocznego informowania Organizatora wsparcia o ewentualnych zmianach danych osobowych lub kontaktowych,
przekazania Organizatorowi wsparcia informacji dotyczących swojej sytuacji zawodowej po zakończeniu udziału w Projekcie (do 4 tygodni od zakończenia uczestnictwa).
- Wszystkie formy wsparcia realizowane w ramach Projektu finansowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
§ 6 Prawa i obowiązki Organizatorów wsparcia
- Organizator wsparcia:
zapewnia przygotowanie i przeprowadzenie form wsparcia wskazanych w Regulaminie,
zapewnia wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną oraz doradczą,
zapewnia materiały szkoleniowe niezbędne do realizacji szkoleń oraz warsztatów,
udostępnia materiały szkoleniowe on-line,
zapewnia zaplecze lokalowe i techniczne niezbędne do realizacji wsparcia,
przeprowadza wstępną analizę potrzeb szkoleniowych oraz końcową walidację kompetencji uczestników,
przeprowadza ewaluację realizowanych form wsparcia,
wydaje certyfikaty uczestnikom, którzy ukończyli udział w Projekcie i uzyskali pozytywny wynik walidacji,
zapewnia prawidłową komunikację z uczestnikami dotyczącą wszystkich etapów realizacji Projektu.
§ 7 Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin obowiązuje przez cały okres realizacji Projektu.
- Beneficjent (SGH) zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym momencie z mocą obowiązywania zmian od dnia ich ogłoszenia na stronie internetowej Projektu.
- Uczestniczka/Uczestnik związana/-y jest postanowieniami Regulaminu obowiązującego na dzień podpisania umowy uczestnictwa w Projekcie, z zastrzeżeniem ust. 4.
- W przypadku wydłużenia okresu realizacji projektu zmiana ta będzie miała zastosowanie dla wszystkich Uczestniczek i Uczestników Projektu.
- Sprawy sporne, a nieuregulowane niniejszym Regulaminem rozstrzygane są przez Beneficjenta (SGH).
- W przypadku decyzji Instytucji Pośredniczącej dotyczącej zaprzestania realizacji Projektu, Beneficjent i Partnerzy zastrzegają sobie prawo skrócenia okresu realizacji Projektu.
- W przypadku, o którym mowa w ust. 5, Uczestnikom nie przysługują żadne roszczenia wobec Beneficjenta i Partnerów Projektu.